Warning: Undefined array key "standard" in /home/ceratrsu/public_html/wp-content/plugins/button-generation/public/class-wowp-public.php on line 118

Warning: Undefined array key "standard" in /home/ceratrsu/public_html/wp-content/plugins/button-generation/public/class-wowp-public.php on line 123

Svedoci smo činjenice da kompanije koje koriste tradicionalne modele radnih mesta veoma brzo zaostaju u borbi protiv digitalnog doba. Ovo je, jednim delom, i rezultat konstantnog širenja tehnoloških povoljnosti koje u savremenoj eri očekuju i zaposleni i kupci. Izazovi koje tradicionalni model radnog mesta uvodi u današnji digitalni svet uključuju:

  • Frustracije i potencijalne gubitke koji nastaju zbog nedostupnih informacijama bez mogućnošću brze dostave,
  • Netačne i nepotpune razmene informacije usled viška podataka koje su rezultat ničega drugog do fragmentiranih informacija koje su loše raspoređene u više različitih odeljenja,
  • Nedostatak prostora, odnosno visoki troškovi koji sprečavaju rast poslovanja u kojem obiluje papir koji i dalje u skladu sa našim zakonima zahteva čuvanje,
  • Nepotrebne putne troškove za rukovodioce i predstavnike prodaje u dobu gde preovlađuju savremena kolaborativna rešenja – sistemi ujedinjenih komunikacija,

Ovo su samo neki od izazova sa kojima se kompanije koje podržavaju tradicionalne modele sreću. U nastavku vam pričamo priču o četiri koraka, koji vas mogu postaviti na put prevazilaženja ovih izazova.

FOKUS NA ZAPOSLENIMA I ISKUSTVU KLIJENATA (4)

Dva osnovna resursa bi trebalo da pokreću strategiju digitalnih radnih mesta: zaposleni i kupci. Prilikom definisanja procesa digitalne transformacije vaše kompanije / organizacije jako je bitno da ih uzmete u obzir. Ovo znači direktan i veoma ozbiljan pozitivan uticaj pre svega na ljude, a zatim i na procese i na tehnologiju.

Ako uočite na primer, da se zaposleni sastaju sa kupcima na nedeljnoj osnovi možete da uključite rešenja za kolaboraciju direktno u svoju strategiju radnih mesta kako bi ste umanjili vreme i troškove koje se izgubi na putovanja direktno. Podržavajući ovu potrebu, osnažujete svoj tim da poboljšava odnose sa klijentima, omogućujući im da lakše i efikasnije razmenjuju ideje.

Kako bi unapredili dizajn digitalnog radnog mesta koje odgovara jedinstvenim poslovnim potrebama vaše ogranizacije, morate razmotriti kako će digitalna transformacija uticati na vaše zaposle i kupce.

Neke od akcija koje možete preuzeti kako bi svima olakšali postupak su:

  • Razvoj zajedničkog jezika u organizaciji koji će pomoći, olakšati, zaštiti i podstaći saradnju i razmenu informacija,
  • Učinite svoju kompaniju prilagodljivom tako da lako prevazilazi proces promena i omogućuje evoluciju u smeru koji biznis postavlja i definiše.
  • Podržite svoje zaposlene da rade bilo gde i bilo kada, na bilo kom uređaju, pružajući im na taj način mogućnost da deluju i donose odluke brzo i precizno.
  • Promenite način na koji krajnji korisnici razmišljaju o tehnologiji – pomažući im da pređu sa reaktivnih na proaktivne pristupe prilikom rešavanja problema.
  • Koristite informacije i tehnologiju na načine koji pomažu vašem IT odeljenju da se fokusira na strateške poslovne inicijative i inovacije.

I na kraju, umesto zaključka: Putovanje digitalnim radnim mestom ima za cilj da stvori digitalnu spretnost a to je ništa drugo do višestruko nastojanje koje obuhvata mnoga područja koja pomažu da vaši zaposleni postanu više okrenuti ka saradnji, analitici, mobilnosti, inovativnosti i kreativnosti.

Unapređujući digitalnu spretnost u celoj vašoj organizaciji vi direktno poboljšavate odnos zaposleni – klijent omogućujući kvalitetniju tranziciju na digitalno radno mesto.


Povezani tekstovi – Četiri koraka na putu do digitalnog radnog mesta:

NOVI MENTALNI MODEL (1)
STRATEGIJA DIGITALNIH RADNIH MESTA (2)
PROCENA KOMPANIJE MODELOM DIGITALNE ZRELOSTI (3)
FOKUS NA ZAPOSLENIMA I ISKUSTVU KLIJENATA (4)

Četiri koraka na putu do digitalnog radnog mesta: FOKUS NA ZAPOSLENIMA I ISKUSTVU KLIJENATA