Warning: Undefined array key "standard" in /home/ceratrsu/public_html/wp-content/plugins/button-generation/public/class-wowp-public.php on line 118

Warning: Undefined array key "standard" in /home/ceratrsu/public_html/wp-content/plugins/button-generation/public/class-wowp-public.php on line 123

Svedoci smo činjenice da kompanije koje koriste tradicionalne modele radnih mesta veoma brzo zaostaju u borbi protiv digitalnog doba. Ovo je, jednim delom, i rezultat konstantnog širenja tehnoloških povoljnosti koje u savremenoj eri očekuju i zaposleni i kupci. Izazovi koje tradicionalni model radnog mesta uvodi u današnji digitalni svet uključuju:

  • Frustracije i potencijalne gubitke koji nastaju zbog nedostupnih informacijama bez mogućnošću brze dostave,
  • Netačne i nepotpune razmene informacije usled viška podataka koje su rezultat ničega drugog do fragmentiranih informacija koje su loše raspoređene u više različitih odeljenja,
  • Nedostatak prostora, odnosno visoki troškovi koji sprečavaju rast poslovanja u kojem obiluje papir koji i dalje u skladu sa našim zakonima zahteva čuvanje,
  • Nepotrebne putne troškove za rukovodioce i predstavnike prodaje u dobu gde preovlađuju savremena kolaborativna rešenja – sistemi ujedinjenih komunikacija,

Ovo su samo neki od izazova sa kojima se kompanije koje podržavaju tradicionalne modele sreću. U nastavku vam pričamo priču o četiri koraka, koji vas mogu postaviti na put prevazilaženja ovih izazova.

PROCENA KOMPANIJE MODELOM DIGITALNE ZRELOSTI (3)

Kada usvojite strategiju digitalnih radnih mesta, sledeći korak je procena digitalne zrelosti kompanije i identifikacija praznina i grešaka u tehnološkoj infrastrukturi.

Ono što prvo treba da uradite je da postavite sebi sledeća pitanja:

  • Kako vaša kompanija koristi tehnologiju?
  • Da li ste nedavno započeli sa digitalizacijom papirnih dokumenata?
  • Da li ste već transformisali deo poslovanja korišćenjem digitalnih tehnologija?

Odgovor na ova pitanja će vam dati jasan trag o tome gde se nalazite kada je u pitanju afirmacija ljudi i transformacija procesa u smeru digitalne transformacije.

Ukoliko želite da ubrzate proces, razmislite o potencijalnom partnerstvu sa ekspertima za digitalnu transformaciju koji mogu objektivnije proceniti vašu digitalnu zrelost. U tom slučaju pojaviće se novi set pitanja:

  • Da li vaše preduzeće trenutno tehnologiju doživljava kao strateško sredstvo ili sredstvo koje pomaže u smanjenju troškova?
  • Koliko efikasno vaša kompanija koristi podatke o klijentima?
  • Na koji način se poslovni podaci koriste za merenje uspeha?
  • Kako sve ovo utiče na poslovnu strategiju?
  • Koji je trenutni nivo prihvatanja novih tehnologija u vašoj kompaniji, kada su u pitanju savremena rešenja?
  • Da li je vaša kompanija usklađena da podržava digitalnu strategiju, upravljanje i izvršavanje?

Odgovor na ova pitanja je zapravo procena digitalne zrelosti vaše kompanije.


Povezani tekstovi – Četiri koraka na putu do digitalnog radnog mesta:

NOVI MENTALNI MODEL (1)
STRATEGIJA DIGITALNIH RADNIH MESTA (2)
PROCENA KOMPANIJE MODELOM DIGITALNE ZRELOSTI (3)
FOKUS NA ZAPOSLENIMA I ISKUSTVU KLIJENATA (4)

Četiri koraka na putu do digitalnog radnog mesta: PROCENA KOMPANIJE MODELOM DIGITALNE ZRELOSTI