Svedoci smo činjenice da kompanije koje koriste tradicionalne modele radnih mesta veoma brzo zaostaju u borbi protiv digitalnog doba. Ovo je, jednim delom, i rezultat konstantnog širenja tehnoloških povoljnosti koje u savremenoj eri očekuju i zaposleni i kupci. Izazovi koje tradicionalni model radnog mesta uvodi u današnji digitalni svet uključuju:

  • Frustracije i potencijalne gubitke koji nastaju zbog nedostupnih informacijama bez mogućnošću brze dostave,
  • Netačne i nepotpune razmene informacije usled viška podataka koje su rezultat ničega drugog do fragmentiranih informacija koje su loše raspoređene u više različitih odeljenja,
  • Nedostatak prostora, odnosno visoki troškovi koji sprečavaju rast poslovanja u kojem obiluje papir koji i dalje u skladu sa našim zakonima zahteva čuvanje,
  • Nepotrebne putne troškove za rukovodioce i predstavnike prodaje u dobu gde preovlađuju savremena kolaborativna rešenja – sistemi ujedinjenih komunikacija,

Ovo su samo neki od izazova sa kojima se kompanije koje podržavaju tradicionalne modele sreću. U nastavku vam pričamo priču o četiri koraka, koji vas mogu postaviti na put prevazilaženja ovih izazova.

STRATEGIJA DIGITALNIH RADNIH MESTA (2)

Poslednja istraživanja govore da je samo jedna trećina zaposlenih u Sjedinjenim Američkim Državama angažovana na radnom mestu. Određena društva tretiraju ovo kao veliki problem, imajući u vidu da su angažovani zaposlenici neophodan element kada je reč o unapređenju odnosa sa klijentima. Po tom viđenju ovo je jedini način da se ostane ispred konkurencije.

Između kompanija, ljudi i tehnologije za unapređenje radnog mesta efikasnije zapošljavanje je definitivno dobar način da se najviše uloži u sopstveni posao.

Tri pitanja koja mogu biti vodič kroz ovaj proces, i sasvim sigurno pomoć u definisanju digitalnog radnog mesta koja su smislena za biznis koji obavljate su:

  1. Gde se posao, ljudi i tehnologija susreću na vašem trenutnom radnom mestu?
  2. Da li je moguće te veze učiniti dostupnijim i jednostavnijim za korišćenje?
  3. Šta treba da uradite sa ovim vezama kako bi ste pripremili kompaniju za budućnost?

Odgovarajući na ova pitanja, sakupićete podatke koji su vam neophodni za ključni korak u usvajanju strategije digitalnih radnih mesta. Ono što sledi u kompletiranju digitalne transformacije je direktna podrška kompletnog sistema.

Ono o čemu, definitivno, morate voditi računa je momenat obraćanja drugim rukovodiocima po pitanju usvajanja strategije digitalnih radnih mesta. Sastavni deo ovog procesa biće i otpor. Razlog tome je tema prethodnog teksta – mentalni model. Naime, svako ima sopstveni mentalni model koji je vezan za određeno radno mesto. Promena ovih perspektiva može biti izazov za nosioce.


Povezani tekstovi – Četiri koraka na putu do digitalnog radnog mesta:

NOVI MENTALNI MODEL (1)
STRATEGIJA DIGITALNIH RADNIH MESTA (2)
PROCENA KOMPANIJE MODELOM DIGITALNE ZRELOSTI (3)
FOKUS NA ZAPOSLENIMA I ISKUSTVU KLIJENATA (4)

Četiri koraka na putu do digitalnog radnog mesta: STRATEGIJA DIGITALNIH RADNIH MESTA